معهد الصحافه
b]ازيك يابشمهندس (ه)عامل (ه) ايه هتفضل تلف كتير كده يلا ادخل سجل معانا[/b]
لمعرفه النتيجه تابع الموقع ده
http://www.mohe-edus.edu.eg/default.aspx
اداره المنتدى
معهد الصحافه
b]ازيك يابشمهندس (ه)عامل (ه) ايه هتفضل تلف كتير كده يلا ادخل سجل معانا[/b]
لمعرفه النتيجه تابع الموقع ده
http://www.mohe-edus.edu.eg/default.aspx
اداره المنتدى
معهد الصحافه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يلا نجــــــيب تقدير....!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moha
المشرف العام
المشرف العام
moha

ذكر
تاريخ الميلاد : 28/04/1990
الموقع www.sahafa-edu.com

يلا نجــــــيب تقدير....!! Empty
مُساهمةموضوع: يلا نجــــــيب تقدير....!!   يلا نجــــــيب تقدير....!! I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 17, 2009 3:18 pm

يلا نجــــــيب تقدير....!! 822683063

إذيكم يأحلى مهندسين ومهندسات يارب تكوووووووون إعدادى ماشيه كويس معاكوا ومش هطول عليكوا أكيد كلنا لما دخلنا كليه الهندسه فرحنا بعد اللى عيشناه فى السناتين بتوع المعهد من خوف عدم دخول كليه الهندسه والحمد لله ربنا كرمنا ودخلنا الكليه وإبتدا كل واحد فينا يقوووووول لنفسه لازم أذاكر عشان أجيب تقدير وأتعين فى الكليه وليه لأ هما اللى إتعينوا أحسن منى فى حاجه وعدا أول يوووووم وكان الواحد مبسوط بالكليه وإبتدا تانى يوم والمحاضرات إبتدت وإبتدا حلمك فى الأنهيار إيه اللى الدكتووووور بيقولوا ده أنا مش فاهم حاجه كله إنجليزى فى إنجليزى إعمل إيه والدكتور يخرج غيره يدخل ده يدى رياضه وده يدى فيزياء وده يدى ميكانيكا ويقولكوا الحاجات ديه أساسيات لازم تعرفوها كويس جدا عشان اللى جاى كله مبنى على الكلام ده ركز يابنى ركزى يابنتى الكلام ده مش هيتكرر تانى ................طبعا أنا طولت عليكوا بس ده أكيد شعور معظمنا ...
وعشان كده أنا جايب ليكوا كتاب لا يوصفه الكلام الكتاب ده إسمه "يلا نجيب تقدير" عامله واحد إسمه أحمد حافظ (ربنا يحفظه) السنه دى فى رابعه بور القاهره وماشاء الله عليه دايما إمتياز هو عمل الكتاب ده مخصوص عشان طلبه هندسه لأنه حاسس بينا وإتكلم بإسلوب أنا أول مره أقرأه فى أى كتاب لأنه بعد عن الأسلوب النظرى الممل وإتكلم معاك كما لو كان إحنا قاعدين مع بعض ومن باب حب لأخيك ما تحب لنفسك أنا لما قرأت الكتاب قولت لازم أجيبه عشان تقرأوه يارب ينفعكوا كلكوا

ودلوقتى جه وقت التحميل للكتاب

يلا نجــــــيب تقدير....!! 448646843

نسألكم الدعاء لأمى بالرحمه والمغفره

المحجبة
مشرفة
مشرفة
المحجبة

انثى
الموقع على باب الله

مُساهمةموضوع: رد: يلا نجــــــيب تقدير....!!   يلا نجــــــيب تقدير....!! I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 8:23 pm

جزاك الله خيرا
بجد الكتاب جميل جدا
بس اللى يروح الشيخ زايد وييجى كل يوم
اكيد لازم يبقى من الفاشلين
ربنا يستر ويوفق الجميع

اللهم ارحم والدة اخونا فيك واغفرلها وادخلها فسيح جناتك وصحبة النبى صلى الله عليه وسلم
فى الفردوس الاعلى وارزقها لذة النظر الى وجهك الكريم
وكل المسلمين
سامح مجدي
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
سامح مجدي

ذكر
تاريخ الميلاد : 12/03/1990

مُساهمةموضوع: رد: يلا نجــــــيب تقدير....!!   يلا نجــــــيب تقدير....!! I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 1:25 am

المحجبة كتب:
جزاك الله خيرا
بجد الكتاب جميل جدا
بس اللى يروح الشيخ زايد وييجى كل يوم
اكيد لازم يبقى من الفاشلين
ربنا يستر ويوفق الجميع

اللهم ارحم والدة اخونا فيك واغفرلها وادخلها فسيح جناتك وصحبة النبى صلى الله عليه وسلم
فى الفردوس الاعلى وارزقها لذة النظر الى وجهك الكريم
وكل المسلمين
عندك حق والله المواد مش صعبه بس المشوار طويل

يلا نجــــــيب تقدير....!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-