معهد الصحافه
b]ازيك يابشمهندس (ه)عامل (ه) ايه هتفضل تلف كتير كده يلا ادخل سجل معانا[/b]
لمعرفه النتيجه تابع الموقع ده
http://www.mohe-edus.edu.eg/default.aspx
اداره المنتدى
معهد الصحافه
b]ازيك يابشمهندس (ه)عامل (ه) ايه هتفضل تلف كتير كده يلا ادخل سجل معانا[/b]
لمعرفه النتيجه تابع الموقع ده
http://www.mohe-edus.edu.eg/default.aspx
اداره المنتدى
معهد الصحافه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

omda2004
احمد ماهر
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد ماهر
عضو جديد
عضو جديد
احمد ماهر

ذكر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالسبت يناير 30, 2010 11:30 am

انا احمد في المعهد السنة دي في سنة اولى في شعبة شبكات طبعا زيي زي باقي الشباب اللى في المعهد مش فاهم اي حاجة والامتحانات شغالة والحمد لله لغاية دلوقتي مفيش اي مشكلة فيها جميلة جدا والدنيا حلوة انا بس عايز حد يكون فاهم مادة الرياضة والاحصاء وتك المعلومات ومادة الهندسة الكهربية وبقى مشكور ليكم جدا
omda2004
عضو ذهبى
عضو ذهبى
omda2004

ذكر
تاريخ الميلاد : 02/09/1990
الموقع www.myspace.com/omda2004

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالجمعة مارس 19, 2010 7:26 pm

انا كنت في المعهد وفي نفس شعبتك السنه اللي فاتت وخصلت
انت مين بيدي لك الرياضه السنه دي ؟؟
Mohameed
عضو VIP
عضو VIP
Mohameed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالسبت مارس 20, 2010 12:42 am

احمد ماهر كتب:
انا احمد في المعهد السنة دي في سنة اولى في شعبة شبكات طبعا زيي زي باقي الشباب اللى في المعهد مش فاهم اي حاجة والامتحانات شغالة والحمد لله لغاية دلوقتي مفيش اي مشكلة فيها جميلة جدا والدنيا حلوة انا بس عايز حد يكون فاهم مادة الرياضة والاحصاء وتك المعلومات ومادة الهندسة الكهربية وبقى مشكور ليكم جدا

حبيت ارحب بيك ف المنتدي معانا يا جميل
ونرجو ان تستفاد مننا
جزاك الله خيرا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 0000untitledky2

اسراء علي
عضو جديد
عضو جديد
اسراء علي

انثى
تاريخ الميلاد : 01/06/1991

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالجمعة يوليو 16, 2010 12:51 am

السلام عليكم ايه هو مافيش غير شبكات وتك معلومات وتبريد فين شعبه الات ياشباب وايه النظام انا تعبت ودوخت خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص
اسوا انا
محمدعلى حسن
عضو جديد
عضو جديد
محمدعلى حسن

ذكر
تاريخ الميلاد : 01/11/1989

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالإثنين يوليو 26, 2010 7:30 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتى الى جميع الاعضاء الموجودين والغير موجودين وبالاخص عضو لا استطيع ان اقول اسمه احتراما لخصوصيته بس ياريت العضو ده حد يقوله كفايه عشان انا تعبت والله وارجع بقى
medo
المدير العام
المدير العام
medo

ذكر
تاريخ الميلاد : 05/01/1990
الموقع https://s7afa.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 27, 2010 12:22 am

محمدعلى حسن كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتى الى جميع الاعضاء الموجودين والغير موجودين وبالاخص عضو لا استطيع ان اقول اسمه احتراما لخصوصيته بس ياريت العضو ده حد يقوله كفايه عشان انا تعبت والله وارجع بقى

ان شاء الله هيرجع بس انت صلى عالنبى بس
عليه الصلاه والسلام
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Icon_flower السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Icon_flower السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Icon_flower

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-