معهد الصحافه
b]ازيك يابشمهندس (ه)عامل (ه) ايه هتفضل تلف كتير كده يلا ادخل سجل معانا[/b]
لمعرفه النتيجه تابع الموقع ده
http://www.mohe-edus.edu.eg/default.aspx
اداره المنتدى


 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 أخطر بلكونه فى العالم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AhmedSaaed
المشرف العام
المشرف العام


ذكر
تاريخ الميلاد : 02/08/1990
تاريخ التسجيل : 30/03/2009

مُساهمةموضوع: أخطر بلكونه فى العالم   السبت أغسطس 01, 2009 10:22 am

Sleep Embarassed Embarassed اخطر بلكونة في العالم‏





توجد هذه البلكونة في مدينة شيكاغو في امريكا
وهي على ارتفاع 103 دور وهي مصنوعة من الزجاج القوي جدا
اكيد هذه بتكون بلكونة الرعب














الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الاميرة
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

انثى
تاريخ الميلاد : 13/10/1990
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   السبت أغسطس 01, 2009 9:47 pm

اية الرعب دا
وتسلم على الصور

_________________
اللهم ادركنا شفاعة نبيك[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو ماندو
عضو ذهبى
عضو ذهبى


ذكر
تاريخ الميلاد : 01/07/1991
تاريخ التسجيل : 20/06/2009
الموقع http://s7afa.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   الثلاثاء أغسطس 04, 2009 6:09 pm

ينهار ابيض

تخيل بقا لو فيها ناس وجيت انت بطوبة
في البلكونة ديLaughing

هههههههههههههههههه
تسلم ايديك
علي الصور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedSaaed
المشرف العام
المشرف العام


ذكر
تاريخ الميلاد : 02/08/1990
تاريخ التسجيل : 30/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   الثلاثاء أغسطس 04, 2009 9:46 pm

عمرو ماندو كتب:
ينهار ابيض

تخيل بقا لو فيها ناس وجيت انت بطوبة
في البلكونة ديLaughing

هههههههههههههههههه
تسلم ايديك
علي الصور

هههههههههههههههه
اكيد هيقولو الله يسامحه jocolor


شكرا على مروركم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nooreleman
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
تاريخ الميلاد : 13/08/1990
تاريخ التسجيل : 01/03/2009
الموقع nooreleman13@hotmail.com

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 12:47 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جمييييييييييييييييييييييلة جداً

وجزاك الله خيراً
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قطقوطة
عضو VIP
عضو VIP
avatar

تاريخ التسجيل : 20/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 12:45 am

يخراشى دة انا كنت اموت لو انا فوق وشفات المنظر يرعب هوانا هستنى لما حد يحدف طوبة

دة اكيدصاحب البكونة دى صاحب المثل الى بيقول ان البيته من الزاز ميحدفش الناس بالطوب

حسبى الله ونعم الوكيل فى دى ناس

جزاك الله كل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohameed
عضو VIP
عضو VIP
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: أخطر بلكونه فى العالم   الأحد مارس 07, 2010 7:25 am

عليا الطلائع لو يدفعولي مال قارون كله ولا افكر حتر مجرد التفكير انى اقف جواها هو العمر بعزقة ولا اييييييييييييييييييييه




ساظل احبك ولو طال انتظاري .. فانت لم تكن قدري بل كنت اختياري ... واذا لم تكن نصيبي فستظل انت للابد حبيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أخطر بلكونه فى العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الصحافه :: استراحه المنتدى :: خمسه فرفشه-
انتقل الى: